fbpx
Programe de dezvoltare
Puterea intenției
Principiile dezvoltării personale
Cele 4 principii fundamentale ale succesului

VIAȚA = NEVOILE DIN SPATELE NEVOILOR

NEVOILE DIN SPATELE NEVOILOR sunt cele 6 nevoi fundamentale ale umanității indiferent de cultură, culoare, țară, clasă politică, cont bancar, clasă socială, rasă etc. Atenție, aceste nevoi NU se referă la dorințe. Adică ele NU se referă la dorința de a avea o casă mai mare sau o altă mașină sau o altă funcție…acestea din urmă sunt doar rezultate.

Fără identificarea acestor nevoi esențiale, rezultatele rămân mici, la fel, constante sau în cele mai rare cazuri vor crește dar în procente nesemnificative. Mai pe scurt, fără identificarea acestor nevoi oamenii nu pot să-și atingă potențialul.

Noi toți, oamenii, avem aceleași 6 nevoi, iar 2 dintre cele-SIGUUUR- conduc rezultatele tale atât în viața personală cât și în viața profesională.

Tot ce facem noi oamenii facem cu un motiv și dintr-un motiv. Faptul că ești acum pe această pagină este dintr-un motiv. Iar aceste motive sunt pe scurt nevoi. Ele ne conduc viața. Indiferent ce facem, ce gândim, ce spunem este infuențat de nevoi.

Așadar, care sunt motivele pentru care faci ceea ce faci, atunci când faci? Care sunt motivele pentru care gândești ceea ce gândești atunci când gândești? Care sunt motivele pentru care spui ceea ce spui atunci când spui?

Pentru bani? Pentru o viață mai bună? Pentru o casă mai mare? Pentru o mașină mai scumpă? Pentru un business mai bun? Pentru o promovare? Pentru o plăcere “nevinovată”? Pentru un “mic” interes ascuns?

Ei bine nu știu care sunt motivele tale dar știu că ele sunt niște nevoi.

Însă ceea ce nu am fost învățați de nimeni este că în spatele acestor nevoi se ascund alte nevoi. Iar aceste NEVOI DIN SPATELE NEVOILOR SUNT CELE CARE NE CONDUC VIAȚA ÎN ACEST MOMENT.

Și totuși, dacă toți avem aceleași nevoi, de ce ne comportăm diferit și avem rezultate diferite?

Răspuns: Avem aceleași nevoi dar ce diferă SUNT INSTRUMENTELE CU CARE NE CONECTĂM LA ACESTE NEVOI.

Ce au conștientizat

o parte din studenți la cursurile cu Mihai

Iti multumesc Mihai ca inainte de toate esti un om cu suflet minunat. Iti multumesc ca aduci valoare in viata mea cu fiecare sesiune de dezvoltare si prin mine, oamenilor din jurul meu. A crescut increderea in mine 100%.

Bianca

Mihai esti un adevarat mentor. Iti multumesc pentru valoarea pe care o aduci in viata mea. Nu imi vine sa cred cat de multe constientizez. Afacerea mea a inceput sa creasca fatastic.Simt vibrational cat de mult iti pasa de noi, oamenii.

Loredana Ganbutan

Multumesc in fiecare zi lui Dumnezeu ca am zis DA sa te cunosc. Esti incredibil. Daca se poate sa te cloneze sa o faci :))

Ioana Sut

De exemplu: un om cu rezultate slabe folosește instrumente diferite de a se conecta cu aceste nevoi față de un om cu rezultate extraordinare cu aceleași nevoi. Mai exact comportamentul și atitudinea oamenilor sunt influențate de instrumentele fiecărei persoane de a se conecta cu nevoile sale.

Ex. Atunci când Rareș merge la sală, aparent, crede că merge la sală pentru sănătate și pentru a arăta mai bine…este o minciună. Adevărata nevoie, (pe care Rareș nu o știe) pentru care Rareș merge la sală este din nevoia de conectare și iubire. Iar nevoia de conectare și iubire, în cazul acesta este nevoia din spatele nevoilor de “a arăta mai bine” și de “a fi mai sănătos”. Mai pe scurt, ca și Rareș să se conecteze cu nevoila lui de iubire și conectare folosește ca și instrument sala de sport.

În același moment în care Rareș folosește sala de sport ca și instrument de conectare cu nevoia lui, Carmen pentru a se conecta cu aceeași nevoie, merge la shopping. Își cumpără haine frumoase, de calitate și scumpe. Aparent, inconștient, ea va spune că apreciază calitatea și o haină de calitate se așează mai bine și este un adevăr. Însă noi știm că Carmen când termină 

shopping-ul primul lucru pe care îl face este că pune mâna pe telefon și își sună prietenele să împărtășească ziua de shopping. :)) Acela este momentul în care faptic se conectează cu nevoia ei de conectare și iubire. La fel se întamplă și cu Geta, care din acceași nevoie de conectare și iubire își cumpără un cățel. Cățelul este instrumentul de conectare. Aparent o să spună că își iubește cățelul, este cel mai bun prieten al omului și este un adevăr. Însă noi știm că un cățel îți oferă o iubIre imensă și necondiționată. Automat Geta primește iubire mai multă decât probabil are nevoie.

Atenție: Există și intrumente negative care se conectează cu aceeași nevoie de mai sus. Un exemplu de astfel de instrument este țigara, alcoolul, criminalitatea și alte instrumente…

Poți observa 4 exemple simple de instrumente care se conectează cu aceeași nevoie.

Ei bine, dacă una dintre nevoi este nevoia de iubire și conectare mai sunt încă 5 pe care trebuie să le afli.

Din cele 6, 2 îți conduc viața, iar 2 sunt NEVOILE OAMENILOR DE SUCCES.

În acest material valoros conștientizezi

  • Care sunt cele 6 nevoi fundamentale
  • Care sunt cele 2 nevoi care îți conduc viața
  • Care sunt cele 2 nevoi care ai vrea să-ți conducă viața
  • Care sunt cele 2 nevoi ale oamenilor de succes
  • Cum se creeaza dependențele și de ce ele există

Acest proces avansat este baza solidă
• a fiecărui angajat indiferent de funcție, domeniu, cont bancar, etnie, cultură
• a fiecărui antreprenor indiferent de afacere, domeniu, cifra de afaceri sau influență
• a tuturor oamenilor de pe glob indiferent de țară, culoare, clasă politică etc.

Acest proces nu rezolvă efectul, tratează CAUZA care schimbă efectul.

mihai-cioban

Despre Mihai

Mihai este unul dintre cei mai de succes traineri de business si dezvoltare personală din România. Conduce de altfel una dintre cele mai performante organizații de training corporate alături de echipa sa de traineri, cu experiență dobandită de-a lungul a peste 15 ani în mediul de business.

Până în acest moment a lucrat cu mii de antreprenori și câteva zeci de companii naționale și multinaționale cum ar fi Coca-Cola, Banca Transilvania, Bilka,  Mea Metal, Torockoi, Forever, Farmasi, Marty si alte companii de top.

Mihai provoacă antreprenorii și liderii să își depășească limitele și să își găsească libertatea pentru ei și familiile lor. El pune preț pe practică și nu pe informație. Pe acțiune și nu pe confort.

Are un caracter și o personalitate puternică și este recunoscut pentru metoda lui autentică și sinceră de a se lupta cu convingerile oamenilor ajutându-i să crească până la potențialul maxim.

mihai-cioban

Despre Mihai

Mihai este unul dintre cei mai de succes traineri de business si dezvoltare personală din România. Conduce de altfel una dintre cele mai performante organizații de training corporate alături de echipa sa de traineri, cu experiență dobandită de-a lungul a peste 15 ani în mediul de business.

Până în acest moment a lucrat cu mii de antreprenori și câteva zeci de companii naționale și multinaționale cum ar fi Coca-Cola, Banca Transilvania, Bilka,  Mea Metal, Torockoi, Forever, Farmasi, Marty si alte companii de top.

Mihai provoacă antreprenorii și liderii să își depășească limitele și să își găsească libertatea pentru ei și familiile lor. El pune preț pe practică și nu pe informație. Pe acțiune și nu pe confort.

Are un caracter și o personalitate puternică și este recunoscut pentru metoda lui autentică și sinceră de a se lupta cu convingerile oamenilor ajutându-i să crească până la potențialul maxim.

Și-au pus încrederea în Mihai